Izdelek je bil uspešno dodan! Ogled košarice.

Pogosto zastavljena vprašanja

VPRAŠANJA O NAŠIH IZDELKIH IN EMBALAŽI

  • Kaj je potrebno, da kupujete pri nas?

Večina naših izdelkov vsebuje nikotin, zato morate biti polnoletni, starejši od 18 let, zaradi narave naših izdelkov pa so predpisi v vsaki državi drugačni, zato je odgovornost kupca, da jih upošteva.

  • Ali naši izdelki zahtevajo čiščenje?

Naši izdelki ne zahtevajo čiščenja, samo odprite higiensko zaprto embalažo, odstranite zaščitne ventile in že lahko uživate v kombinacijah okusov po vaši izbiri!

  • Ali so izdelki vodoodporni?

Naprave žal niso vodotesne, a to ne pomeni, da v našem ljubem izdelku ne moremo uživati ​​na deževen dan! Kapljica vode mu ne bo poškodovala, kljub temu pa ga zaščitimo pred pranjem in daljšim stikom z vodo! Na žalost ne moremo zagotoviti garancije za naprave, ki jih je poškodovala voda!

  • V kakšni embalaži je izdelek?

Naši izdelki so pakirani v škatli s QR kodo, ki potrjuje pristnost. Vsebina škatle je sam Elf Bar/HQD, ki je v higiensko zaprti vrečki. Da bi se izognili morebitnim poškodbam med transportom, kupcem izdelke dostavimo v kuverti/škatli obloženi z mehurčkasto folijo!

  • Kako vem, da je moja naprava izrabljena?

Naši izdelki so izdelki za enkratno uporabo, zato je njihova zmogljivost v veliki meri odvisna od uporabe. Če med vdihavanjem ni več dima, je zmanjkalo tekočine ali je baterija prazna, če zmanjka tekočine ali čutite, da ima dim okus po zažganem, vašega izdelka ne morete več uporabljati. Prosimo, da rabljene izdelke odvržete na ustrezno mesto, označeno kot nevarni odpadek!

  • Rad bi ga naročil za darilo, kako diskretno je pakiranje?

Zagotavljamo vam, da je naša embalaža popolnoma diskretna, na njej ni logotipa podjetja, zato vam nič ne preprečuje, da s katerim od naših izdelkov presenetite koga od svojih najdražjih!

  • Kakšno garancijo imam za naročene izdelke?

Zaradi narave naših izdelkov garancija velja le v nekaterih primerih:
- če se med prevozom razlije tekočina in je izdelek neuporaben
- izdelek deluje brez uporabe
- izdelek se ne polni
- ne deluje takoj po razpakiranju (če gre za izdelek, ki se ne polni)

TEŽAVA Z OKUSOM NI NAPAKA, ZARADI SLABEGA OKUSA ALI NEODOBRAVANJA NE MOREMO ZAGOTOVITI NADOMESTNEGA IZDELKA.
Napako lahko prijavite v 48 Urah po prejemu paketa, tako da nam pošljete ID naročila.

POMEMBNO: Po preteku 48 URE ne moremo sprejeti nobenih pritožb ali reklamacij v zvezi z izdelki!
Če je reklamacija sprejeta, lahko vrednost izdelka z napako izberete glede na našo trenutno zalogo! Za sprejem reklamacije morajo biti izpolnjeni vsi zgoraj navedeni kriteriji.

 

SVPRAŠANJA V ZVEZI Z DOSTAVO IN PLAČILOM

  • Želim kupiti, kakšni so možni načini plačila?

V naši spletni trgovini omogočamo spletno plačilo z bančnimi karticami, v primeru plačila po povzetju pa lahko plačate tudi z gotovino ali bančno kartico pri kurirju. Varnost plačil z bančnimi karticami zagotavlja SSL certifikat naše strani in zanesljiv sistem Borgun/Cardpay.

V naši spletni trgovini trenutno ni možnosti bančnega nakazila ali drugih načinov plačila!

  • Ali imam lahko kakšne dodatne plačilne obveznosti?

Znotraj držav članic Evropske unije lahko pri nas naročate iz vseh držav (z izjemo Finske), pod pogoji skupnega trga seveda nimate dodatnih plačilnih obveznosti, saj so naši izdelki pred. - carinjeno ob vstopu na ozemlje Unije.

  • Prišlo je do težave z mojim naročilom, vendar sem plačal vnaprej, kaj naj storim?

Če opazite, da ste plačali vnaprej, vendar niste prejeli e-pošte s potrditvijo naročila, nas kontaktirajte na e-pošto (contact@mypodseurope.com), kjer vas bomo nemudoma kontaktirali!

  • Moje plačilo ni bilo uspešno, ali lahko znesek poravnam pozneje?

V primeru neuspešnega plačila, bo vaše naročilo samodejno preklicano s strani našega sistema, tako da naknadno ne boste mogli prilagoditi zneska naročila. Če znesek še ni bil odtegnjen z vašega računa, oddajte novo naročilo!

  • Kako poteka dostava?

V primeru uspešnega naročila bomo vaše naročilo obdelali v 24 urah, po predaji kurirski službi pa bo dostava trajala približno 2-5 delovnih dni.

Čas dostave se lahko razlikuje glede na kurirsko službo!

Prejetim naročilom takoj dodelimo identifikator paketa, ki ga lahko uporabite za sledenje poti vaših izdelkov na spletni strani kurirske službe!

Če je porod iz nekega razloga neuspešen, se prikaže sporočilo in potrebne korake najdete v našem razdelku "Med porodom me ni bilo doma, kaj lahko storim?"!

  • Želim vrniti svoj paket, kako lahko to storim?

Če želite iz kakršnega koli razloga vrniti svoj paket, nas nemudoma kontaktirajte na contact@mypodseurope.com!

POMEMBNO: Vračila so vedno na lastne stroške!

 

REŠEVANJE NASTAJIH TEŽAV

  • Moje naročilo ni prispelo, kaj naj storim?

Naša ekipa se trudi vsa naročila pripraviti in zapakirati v najkrajšem možnem času, vendar lahko pride do zamud, zato bodite potrpežljivi! Če pa opazite bistveno drugačno zamudo kot običajno, nas kontaktirajte po e-pošti (contact@mypodseurope.com).

  • Rad bi spremenil naslov za dostavo in podatke o naročilu, na koga se lahko obrnem?

Naročilom se skoraj takoj po prejemu dodeli številka za sledenje, zato podatkov, ki ste jih posredovali, žal ne moremo spremeniti. Če številka vašega paketa še ni bila poslana, nas kontaktirajte po e-pošti (contact@mypodseurope.com) in posredovali vam jo bomo! S svojim ID-jem paketa se lahko obrnete na službo za pomoč strankam kurirske službe, kjer vam bodo pomagali spremeniti vaše podatke!

  • Med porodom me ni bilo doma, kaj naj naredim?

Dostava izdelkov je izven naše pristojnosti, zato se morate v vsakem primeru obrniti na kurirsko službo! Prejetim naročilom dodelimo ID za sledenje paketom, s katerim lahko spremljate status vašega paketa na spletni strani kurirske službe!

V primeru neuspešne dostave bo kurirska služba vaš paket hranila nekaj dni, tako da imate možnost, da se dogovorite za čas dostave.

Če dostava še vedno ni uspešna in vam kurirska služba vrne izdelke, jih ne bomo mogli več dostaviti! Če plačate vnaprej, vam seveda povrnemo ceno vaših izdelkov, vendar boste sami odgovorni za stroške pošiljanja. Če imate dodatna vprašanja, nam pišite na contact@mypodseurope.com!

  • Prejel sem izdelek z napako, kako ga lahko zamenjam?

Naša ekipa je ustvarila prilagojene kode kuponov za to težavo, s pomočjo katerih lahko brezplačno kupite/ponovno kupite želeni izdelek! Če opazite izdelek z napako, nas imate možnost obvestiti po elektronski pošti v 48 urah po dostavi s fotografsko ali video dokumentacijo! Dokumentacija mora vsebovati: video posnetek okvare izdelka in slike vsake strani embalaže izdelka.

POMEMBNO

Garancijo prevzamemo le, če so poslani zgoraj navedeni potrebni elementi, če tega ne morete rešiti z vaše strani, imamo pravico zavrniti vašo reklamacijo, zato se prepričajte, da so priloženi vsi potrebni dokumenti!

Ne moremo ponuditi garancije za naročila, oddana med nakupom v velikem obsegu, takoj ko je naš skupni popust odštet od košarice, garancija žal ne velja! Prosimo vse, da po prispetju paketa preizkusite vse pripomočke za enkratno uporabo!

  • Moj paket je prišel nepopoln, na koga naj se obrnem?

Seveda, če opazite, da je vaše naročilo prispelo nepopolno, nas takoj kontaktirajte! Če to opazite ob dostavi (npr.: embalaža je poškodovana, je bila odprta), prosimo, da svojega paketa ne prevzamete in nas o težavi obvestite, s fotodokumentacijo.

(Dokumentacija mora vsebovati: slike vseh strani paketa/škatle, slike prejetih izdelkov)

Če se prepričamo, da je vaš paket dejansko prispel nepopoln, vam avtomatsko brezplačno pošljemo naročilo za izdelke, ki niso bili poslani po naši krivdi.!

 

DRUGA VPRAŠANJA

  • Kako naj čim prej izvem o dopolnitvi zalog?

Kupce skušamo redno obveščati o prihajajočih dopolnitvah zalog, zato se splača naročiti na naše novice! Spremljajte nas na naših družbenih omrežjih, kjer smo aktivno prisotni in za vas pripravljamo vedno več novosti in nagradnih iger.!

  • Kje lahko spremljam svoje naročilo?

V primeru uspešnega naročila bomo vaše naročilo obdelali v 24 urah, vas bomo obvestili po e-pošti (po opravljeni dostavi prejmete tudi račun po e-pošti). V potrditvi vračila vašega naročila boste našli sledenje vašega paketa, s katerim lahko spremljate status vašega naročila!

  • Informacije o nakupu na veliko!

Naša ekipa je odprta za vsako novo sodelovanje brez pričakovanj, zato smo mislili tudi na naše preprodajalce in masovne stranke! Na naši spletni strani pod zavihkom "Preprodajalci" boste našli količinske popuste, ki jih naš sistem samodejno pripiše po oddaji izdelkov v košarico! Količinski popust je na voljo vsem, ki nakupujejo nad minimalno količino naročila.

Če želite kupiti več od navedenega najvišjega limita, nas kontaktirajte preko elektronskega naslova contact@mypodseurope.com!

  • Imam dodatna vprašanja, na koga se lahko obrnem?

Naša služba za stranke je na voljo od ponedeljka do petka od 8.00 do 17.00. Kontaktirajte nas po e-pošti (contact@mypodseurope.com). Da bi nam olajšali delo, prosimo, da v zadevo vključite svoj ID naročila in razlog za vaše sporočilo! Naše družbene mreže so reprezentativne narave, zaradi težje preglednosti na sporočila ne odgovarjamo, zato nas v vsakem primeru kontaktirajte po elektronski pošti.

Logo

Dobrodošli v Mypods Europe!

Za ogled te strani morate biti polnoletni.

Ne