Izdelek je bil uspešno dodan! Ogled košarice.

Dostava in Plačilo

SVPRAŠANJA V ZVEZI Z DOSTAVO IN PLAČILOM:

Želim kupiti, kakšni so možni načini plačila? V naši spletni trgovini omogočamo spletno plačilo z bančnimi karticami, v primeru plačila po povzetju pa lahko plačate tudi z gotovino ali bančno kartico pri kurirju. Varnost plačil z bančnimi karticami zagotavlja SSL certifikat naše strani in zanesljiv sistem Borgun/Cardpay. V naši spletni trgovini trenutno ni možnosti bančnega nakazila ali drugih načinov plačila!

Ali imam lahko kakšne dodatne plačilne obveznosti? Znotraj držav članic Evropske unije lahko pri nas naročate iz vseh držav (z izjemo Finske), pod pogoji skupnega trga seveda nimate dodatnih plačilnih obveznosti, saj so naši izdelki pred. - carinjeno ob vstopu na ozemlje Unije.

Prišlo je do težave z mojim naročilom, vendar sem plačal vnaprej, kaj naj storim? Če opazite, da ste plačali vnaprej, vendar niste prejeli e-pošte s potrditvijo naročila, nas kontaktirajte na e-pošto (info@mypodseurope.com), kjer vas bomo nemudoma kontaktirali!

Moje plačilo ni bilo uspešno, ali lahko znesek poravnam pozneje? V primeru neuspešnega plačila, bo vaše naročilo samodejno preklicano s strani našega sistema, tako da naknadno ne boste mogli prilagoditi zneska naročila. Če znesek še ni bil odtegnjen z vašega računa, oddajte novo naročilo!

Kako poteka dostava? V primeru uspešnega naročila bomo vaše naročilo obdelali v 24 urah, po predaji kurirski službi pa bo dostava trajala približno 2-5 delovnih dni. Čas dostave se lahko razlikuje glede na kurirsko službo! Prejetim naročilom takoj dodelimo identifikator paketa, ki ga lahko uporabite za sledenje poti vaših izdelkov na spletni strani kurirske službe! Če je porod iz nekega razloga neuspešen, se prikaže sporočilo in potrebne korake najdete v našem razdelku "Med porodom me ni bilo doma, kaj lahko storim?"!

Želim vrniti svoj paket, kako lahko to storim? Če želite iz kakršnega koli razloga vrniti svoj paket, nas nemudoma kontaktirajte na info@mypodseurope.com! POMEMBNO: Vračila so vedno na lastne stroške!

Avstrija

DPD Austria 1-3 days

PPL 1-4 days

Zasilkovna 2-5 days

UPS ~2-4 days

Belgija

GLS Belgium 1-4 days

DPD 1-3 days

Belgian Post -

UPS ~2-4 days

Bolgarija

GLS 2-5 days

DPD 1-4 days

Zasilkovna 2-6 day

Econt HD -

UPS ~2-4 days

Češka

PPl (DHL) 1-2 day

Czech Post Home Delivery 1-2 day

Packeta Parcelshops 2-3 day

UPS ~2-4 days

Danska

GLS 2-6 days

Post Nord -

DPD -

Francija

PPL 2-4 days

GLS 2-5 days

Colis Privé HD -

DPD -

UPS ~2-4 days

Grčija

GLS Greece 2-6 days

Packeta 2-6 days

ACS HD -

UPS ~2-4 days

Hrvaška

GLS 2-5 days

Croatian Post 2-5 days

UPS ~2-4 days

Irska

GLS 2-6 days

DPD 2-5 days

Fastway HD -

PPL -

UPS ~2-4 days

Italija

Packeta 2-6 days

GLS 2-6 days

PPL 2-5 days

HR Parcel HD -

UPS ~2-4 days

Latvija

GLS 2-6 days

DPD 2-5 days

Omniva HD -

UPS ~2-4 days

Litva

GLS 2-6 days

DPD 2-5 days

Omniva HD -

UPS ~2-4 days

Luksemburg

GLS 2-6 days

DPD 2-5 days

UPS ~2-4 days

Madžarska

FámaFutár -

Nemčija

GLS 2-6 days

DPD 2-5 days

PPL 2-5 day

HERMES Pick-up Point 2-6 days

UPS ~2-4 days

Nizozemska

GLS 2-6 days

DPD 2-5 days

DHL HD -

PPL -

UPS ~2-4 days

Poljska

DPD 1-4 days

Packeta Parcelshops 2-5 days

Packeta 2-5 days

GLS -

UPS ~2-4 days

Portugalska

GLS 2-6 days

MRW Portugal 2-5 days

DPD -

Romunija

Cargus Romania 2-4 days

Home Delivery -

GLS -

UPS ~2-4 days

Slovaška

PPL 1-3 days

GLS 2-4 day

Packeta Parcelshops 2-4 day

Packeta HD -

UPS ~2-4 days

Slovenija

GLS 2-4 days

Packeta 2-4 days

Post HD -

PPL -

UPS ~2-4 days

Španija

PPL 2-4 days

GLS 2-6 days

Spanish Post -

UPS ~2-4 days

Švedska

PPL ~3 days

GLS -

UPS ~2-4 days

Logo

Dobrodošli v Mypods Europe!

Za ogled te strani morate biti polnoletni.

Ne